Meble pracownicze najwyższych lotów

W dzisiejszym wpisie pragniemy przedstawić meble pracownicze najwyższych lotów, które uwzględniają wszystkie potrzeby pracowników w danej firmie. W obecnych czasach pomieszczenia biurowe są dla większości z nas drugim domem. W pracy spędzamy minimum 8 godzin dziennie.

Dlatego tak istotną rolą przy projektowaniu kompleksowych aranżacji pomieszczeń biurowych jest zadbanie o 3 kluczowe aspekty funkcjonowania pracowników w firmie.

Należą do nich:

  1. praca,
  2. czas wolny,
  3. posiłki.

Podstawowym zadaniem każdego z nas (oczywiście w pracy) jest wykonywanie obowiązków służbowych. Dlatego kluczową rolą są dobrze zaprojektowane stanowiska pracy. Natomiast mimo najwygodniejszych foteli biurowych i biurek, każdy pracownik musi mieć przerwy na regenerację i spożycie posiłków. Dlatego w każdej firmie muszą być wydzielone aneksy socjalne dla pracowników oraz firmowe kuchnie. Mając za sobą kilka słów wstępu należy przejść do konkretnych rozwiązań i aranżacji wnętrz.

1. Praca

Są to pomieszczenia, w których pracownik spędza większość swojego czasu w firmie. Ich projekt, a następnie aranżacja to jeden z kluczowych elementów działania każdej firmy. Pomieszczenia te powinny być bardzo wygodne, posiadać ergonomiczne stanowiska pracy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Obecnie standardem jest, iż biurka pracownicze poosiadają odpowiednią regulację wysokości. Jest to kluczowy element, który umożliwia zapewnienie ergonomicznej i komfortowej pracy poprzez dopasowanie wysokości blatu do konkretnego pracownika. W połączeniu z wygodnym i regulowanym krzesłem biurowym to rozwiązanie idealne, które zapewnia doskonałą ergonomię pracy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Różne zastosowania biurka lub preferencje pracowników? Z tymi meblami to nie problem. Ponadto prezentowane modele mebli biurowych gwarantują komfort pracy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Kolejnym ważnym elementem każdej firmy są pokoje spotkań z kontrahentami. W pomieszczeniach typu Open Space, idealnie sprawdzą się ścianki szklane. Dzięki ścianką szklanym możemy wydzielić pomieszczenia o dowolnym kształcie.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Wykorzystując ścianki szklane w aranżacji pomieszczeń biurowych mamy szeroki wachlarz możliwości. Bogaty wybór odcieni szkła oraz możliwość naniesienia dedykowanej grafiki to potężne narzędzie w rękach projektanta. Dodatkowo należy podkreślić fakt, iż ścianki szklane mogą być uzupełnione o drzwi szklane nawiązujące do kompozycji graficznej, która została zastosowana na ściankach szklanych. W taki sposób drzwi szklane stają się przedłużeniem wizji projektowej oraz integralnym elementem wnętrza. Zastosowanie ścianek szklanych w połączeniu ze szklanymi drzwiami, które posiadają odpowiednie nadruki daje bardzo ciekawe efekty wizualne.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

W dużych firmach są niezbędne! Sale konferencyjne to podstawowe miejsce pracy dla zespołów zadaniowych. Pomieszczenia te muszą być funkcjonalne i zapewniać bardzo dobrą komunikację pomiędzy wszystkimi uczestnikami zebrania.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

A jeśli standardowa sala konferencyjna jest niewystarczająca. No cóż! Wtedy warto pomyśleć o własnej auli. Dzięki temu można prezentować strategię firmy jeszcze szerszemu gronu pracowników.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

2. Czas wolny i posiłki

Nie samą pracą człowiek żyje. Dlatego w każdej firmie powinien być wygodny aneks socjalny, który umożliwia przygotowanie drobnych posiłków podczas przerw w pracy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Podstawowe wyposażenie takiego miejsca to oczywiście meble kuchenne, zlewozmywak, czajnik elektryczny. Lecz czy na tym koniec?

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Oczywiście, że nie. Wystarczy spojrzeć na poniższe zdjęcie, które prezentuje nowoczesne meble kuchenne w firmie. Kuchnia pracownicza została wyposażona w komplet sprzętów kuchennych. W śród nich znajdziemy między innymi: lodówkę, piekarnik, kuchenkę mikrofalową, zmywarkę a nawet wysokiej klasy ekspres do kawy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Jeśli ktoś woli błękitną tonację to poniższe meble kuchenne są właśnie do jego firmy. Poniższa zabudowa meblowa posiada wszystkie sprzęty kuchenne i jest utrzymana w ciekawej, błękitnej kolorystyce.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

A teraz czas na jadalnie. Poniższe wnętrze w żaden sposób nie przypomina „stołówki pracowniczej”. Można je raczej przyrównać do wystroju wnętrza w modnej restauracji.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Oprócz 3 najważniejszych aspektów, nie można zapomnieć o szafach wnękowych. Są one kluczowe w każdej firmie. To właśnie szafy wnękowe odpowiadają za przechowywanie wszelkiego rodzaju materiałów eksploracyjnych, rzeczy osobistych pracowników czy odzieży wierzchniej.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Im więcej szaf wnękowych tym lepiej. I tak w przyszłości będzie brakowało w nich miejsca. Wykorzystując szafy wnękowe możemy w sposób dowolnych konfigurować rozmieszczenie półek czy rodzaj frontów. Możemy przeplatać mniejsze powierzchnie na rzeczy osobiste z dużymi schowkami na odzież wierzchnią pracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *