Kompleksowa aranżacja w firmie

Czy warto wybrać jednego wykonawcę do kompleksowej aranżacji pomieszczeń biurowych?

Jakie usługi powinny wejść w zakres kompleksowej usługi?

Czy takie rozwiązanie jest droższe niż wybór różnych firm do poszczególnych prac?

Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższym wpisie. Dodatkowo przedstawimy przykład kompleksowej realizacji, która od początku do końca została wykonana przez jedną firmę.

Zastanówmy się na początku jakie korzyści niesie za sobą wybranie jednej firmy do współpracy przy wykończeniu pomieszczeń biurowych. Po pierwsze mamy jednego partnera, z którym podpisujemy umowę. Unikniemy w ten sposób opóźnień związanych z poszczególnymi wykonawcami, którzy powinni wykonywać pracę po sobie. Opóźnienie na etapie kładzenia instalacji elektrycznych determinuje opóźnienie w położeniu płytek czy malowaniu ścian. Nierzadko dobre ekipy remontowe mają napięty grafik i nie będą czekały na nas. Podejmą inne zlecenie. Jeśli chcemy uniknąć niepotrzebnych nerwów to wybór jednego wykonawcy jest uzasadniony.

Drugi argument, który przemawia za wyborem jednego wykonawcy jest kompleksowa usługa. W skład takiej usługi powinien wejść projekt aranżacji wnętrz, wykonanie oraz nadzór autorski projektanta wnętrz. Nadzór autorski jest kluczowy przy realizacji tego typu projektów. Dzięki niemu to projektant wnętrz rozwiązuje wszystkie problemy podczas prac.

Kolejną zaletą, która płynie z wyboru jednej firmy to brak przerzucania odpowiedzialności pomiędzy wykonawcami. Jeden wykonawca wykonuje wszystkie etapy i nie może przerzucać odpowiedzialności na inwestora.

Dlatego naszym zdaniem warto wybierać wykonawców, którzy oferują kompleksowy zakres usług. Dzięki temu unikniemy:

  • niepotrzebnych nerwów,
  • przerzucania odpowiedzialności za źle wykonane prace,
  • opóźnień w realizacji projektów,
  • dodatkowych kosztów związanych z poprawianiem po poprzednich ekipach remontowo-budowlanych.

Znając zalety płynące z wyboru jednego wykonawcy zapraszamy do zapoznania się z poniższą realizacją, która została wykonana przez firmę JFM Furniture z Warszawy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Lada recepcyjna to wyjątkowy element w każdej firmie. Jest to pierwszy element wnętrza, z którym stykają się kontrahenci. Dlatego warto postawić na wyjątkowe walory estetycznego. Prezentowana lada recepcyjna posiada nowoczesny, bardzo ciekawy kształt. Zastosowanie podświetlenia w futurystycznym znaku nadaje jeszcze ciekawszego wyglądu prezentowanej ladzie.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Ciągi komunikacyjne w firmie to bardzo istotny element. Doskonale sprawdzają się w tym miejscu ścianki szklane, które oddzielają odpowiednie pomieszczenia w firmie. Ścianki szklane mogą zostać ozdobione różnego rodzaju grafikami lub zdjęciami. Dzięki temu można je wykorzystać w celu uzyskania ciekawych efektów wizualnych.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Przeszklone pokoje spotkań prezentują się zazwyczaj bardzo okazale. W tym przypadku nie jest inaczej. Szkło stanowi barierę dla prowadzonych w nich rozmowach. Natomiast z drugiej strony doskonale prezentuje walory estetyczne oddzielonych pomieszczeń.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Przemieszczając się dalej po firmowych pomieszczeniach możemy zaobserwować stanowiska pracy, w których postawiono duży nacisk na ergonomię pracy i wygodę pracowników. Zastosowane połączenie 2 kolorów: biel i grafit umożliwiło uzyskanie ciekawego rezultatu.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Zielone akcenty są zawsze mile widziane w firmie. W tym przypadku nietypowe donice zrobiły na nas duże wrażenie. Bardzo ciekawy pomysł.

 Źródło: http://jfm-furniture.pl

Aneks socjalny to ważny element w każdej firmie. Im większa liczba pracowników tym istotniejsza staje się kwestia odpowiedniego zaprojektowania miejsca wypoczynku i spożywania posiłków w czasie pracy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Szybka kawa z mlekiem czy aromatyczne espresso na pobudzenie nie będzie problemem. Usytuowanie ekspresu do kawy obok wygodnych puf to bardzo dobry pomysł, który znacznie ułatwi wypicie szybkiej kawy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Natomiast podczas dłuższych przerw w codziennych obowiązkach, pracownicy mogą skorzystać z wygodnych stołów i krzeseł. Stołówka pracownicza w tym przypadku nabiera nowego znaczenia i bardziej przypomina przytulny pub.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Zielone akcenty w postaci sztucznej trawy to bardzo ciekawy pomysł. Ten akcent idealnie komponuje się z pozostałymi elementami wnętrza. Wygodne kanapy i centrum rozrywki na pewno pozytywnie wpłynie na pracowników. Wszak nie samom pracą człowiek żyje! Dlatego konsola do gier to coraz częstszy widok w korporacjach.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

 

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

W takiej wielkości firmie nie mogło zabraknąć różnego rodzaju szaf i szafeczek. Oczywiście najbardziej okazale prezentują się białe szafy wnękowe.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Zastosowanie szaf wnękowych umożliwiło wykorzystanie pustych przestrzeni. Dodatkowo wykorzystanie szaf wnękowych gwarantuje znanie większą liczbę miejsca.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Szafki pracownicze zamykane na zamek szyfrowy to kolejny ciekawy element. Dzięki niemu rzeczy osobiste są bezpiecznie zamknięte i nie leżą na stanowiskach pracy.

Źródło: http://jfm-furniture.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *